Qui sommes nous?

<svg id="deco-clouds1" class="head" xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" version="1.1" width="100%" height="100" viewBox="0 0 100 100" preserveAspectRatio="none"> <path d="M-5 100 Q 0 20 5 100 Z M0 100 Q 5 0 10 100 M5 100 Q 10 30 15 100 M10 100 Q 15 10 20 100 M15 100 Q 20 30 25 100 M20 100 Q 25 -10 30 100 M25 100 Q 30 10 35 100 M30 100 Q 35 30 40 100 M35 100 Q 40 10 45 100 M40 100 Q 45 50 50 100 M45 100 Q 50 20 55 100 M50 100 Q 55 40 60 100 M55 100 Q 60 60 65 100 M60 100 Q 65 50 70 100 M65 100 Q 70 20 75 100 M70 100 Q 75 45 80 100 M75 100 Q 80 30 85 100 M80 100 Q 85 20 90 100 M85 100 Q 90 50 95 100 M90 100 Q 95 25 100 100 M95 100 Q 100 15 105 100 Z"> </path> </svg>

L’école Saint Jean Baptiste est conforme aux programmes du ministère de l’éducation national française .

Et eodem impetu Domitianum praecipitem per scalas itidem funibus constrinxerunt, eosque coniunctos per ampla spatia civitatis acri raptavere discursu. iamque artuum et membrorum divulsa conpage superscandentes corpora mortuorum ad ultimam truncata deformitatem velut exsaturati mox abiecerunt in flumen.

Hinc ille commotus ut iniusta perferens et indigna praefecti custodiam protectoribus mandaverat fidis. quo conperto Montius tunc quaestor acer quidem sed ad lenitatem propensior, consulens in commune advocatos palatinarum primos scholarum adlocutus est mollius docens nec decere haec fieri nec prodesse addensque vocis obiurgatorio sonu quod si id placeret, post statuas Constantii deiectas super adimenda vita praefecto conveniet securius cogitari.

Sed fruatur sane hoc solacio atque hanc insignem ignominiam, quoniam uni praeter se inusta sit, putet esse leviorem, dum modo, cuius exemplo se consolatur, eius exitum expectet, praesertim cum in Albucio nec Pisonis libidines nec audacia Gabini fuerit ac tamen hac una plaga conciderit, ignominia senatus.

Nos qualités & principes

Etenim si attendere diligenter, existimare vere de omni hac causa volueritis, sic constituetis, iudices, nec descensurum quemquam ad hanc accusationem fuisse, cui, utrum vellet, liceret, nec, cum descendisset, quicquam habiturum spei fuisse, nisi alicuius intolerabili libidine et nimis acerbo odio niteretur. Sed ego Atratino, humanissimo atque optimo adulescenti meo necessario, ignosco, qui habet excusationem vel pietatis vel necessitatis vel aetatis. Si voluit accusare, pietati tribuo, si iussus est, necessitati, si speravit aliquid, pueritiae. Ceteris non modo nihil ignoscendum, sed etiam acriter est resistendum.

Insulari inter

Insulari inter quasi et catenarum hostiles et hostiles nobilis nominatus insulari fovisse modum onere honoratorum.

Insulari inter

Insulari inter quasi et catenarum hostiles et hostiles nobilis nominatus insulari fovisse modum onere honoratorum.

Insulari inter

Insulari inter quasi et catenarum hostiles et hostiles nobilis nominatus insulari fovisse modum onere honoratorum.

Insulari inter

Insulari inter quasi et catenarum hostiles et hostiles nobilis nominatus insulari fovisse modum onere honoratorum.

Insulari inter

Insulari inter quasi et catenarum hostiles et hostiles nobilis nominatus insulari fovisse modum onere honoratorum.

Insulari inter

Insulari inter quasi et catenarum hostiles et hostiles nobilis nominatus insulari fovisse modum onere honoratorum.

Pour l’enseignant, pour les parents, pour l’enfant lui-même, l’école est d’abord le lieu d’un savoir qui s’acquiert par le biais d’interactions… L’école est un lieu d’expérimentation de stratégies d’adaptation à d’autres enfants, à des adultes, à des locaux, à des modes de penser et d’agir… C’est un lieu de vie collective avec le plaisir de découvrir, d’apprendre, de partager, de faire ensemble ; un lieu qui présente aussi des contraintes, des frustrations, des conflits… L’école est une microsociété avec la richesse et la complexité de toute vie sociale.

Jacques Fortin (2001)